Avondvullend, ongedwongen én onbeperkt genieten voor één vast bedrag
Veel gestelde vragen
Hebben jullie een vertaling voor de menukaart?
Wij hebben een Engelse en Duitse vertaling van onze menukaart.
Rekenen jullie aparte tarieven voor mensen met een maagverkleining?
Wij hanteren hiervoor geen gereduceerde tarieven. Wel kunt u aangeven in ons restaurant dat u een maagverkleining hebt ondergaan, wij kunnen dan halve porties serveren zodat u toch in de gelegenheid bent om genoeg gerechten te proberen.
Ik heb last van een voedselallergie. Kunnen jullie hier rekening mee houden?
Indien u bij uw reservering aangeeft dat u last heeft van een allergie zorgen wij ervoor dat er een passende allergenenkaart klaar ligt.
Serveren jullie ook kraanwater?
Gezien onze lage prijs, serveren wij geen kraanwater. Wel zijn er flessen water te bestellen.
Serveren jullie ook vegetarische gerechten?
Wij serveren vegetarische gerechten. Op de menukaart staat duidelijk aangegeven uit welke gerechten u kunt kiezen.
Is het mogelijk om een drankarrangement af te nemen?
Het is voor groepen vanaf 8 personen mogelijk om tegen een meerprijs van €20 p.p. mogelijk om drank af te kopen. U hebt hierbij de keus uit alle frisdranken, onze huiswijnen, Lindeboom uit de tap en alle warme dranken zonder alcohol.
Is het mogelijk om iets speciaals te doen als ik iets te vieren heb?
Wij raden u aan om telefonisch contact op te nemen en hier de mogelijkheden te bespreken.
Ik wil graag werken bij Plein 7, hoe kan ik solliciteren?
Indien je bij ons wilt werken kun je ons een mail sturen naar info@plein7venlo.nl. Ook kunt u telefonisch contact opnemen of even binnen lopen.
Is er een kinderhoek aanwezig?
ja, er is een kinderhoek aanwezig.
Ik heb een vraag, klacht of opmerking. Waar kan ik dit melden?
Je kunt dit het beste melden via info@plein7venlo.nl.
Welke dinerbonnen kan ik bij jullie inwisselen?
Wij nemen uitsluitend onze eigen cadeaubonnen de Groeet Venlose Aetbon en de VVV Dinercheques aan.